Lolloo, NattaLoo n Betttttty.

Tjejorna medans vi väntade på bussen hem til Lollo. (tar typ 15 minuter att gå så fattar egentligen varför vi är såååå lata?)




Och här har ni Lollos fina lägenhet hon flyttat ensam till :) Eller en del av den, HAHA!
Förstår inte en sak, jag lyckas alltid sprida ut mig så mkt när jag kommer in i någon annans rum.. När jag gick där ifrån så låg det mjukisar, linne, tröjja, väska osv över hennes soffa och köksstol. Men hon tycker om mig, det måste va okej ;)







Kommentarer
Postat av: Louise

du är knas <3 och klart att vi tycker om dig, vem skulle annars få oss att skratta så mkt ?

2009-10-02 @ 09:54:31
URL: http://louisekoch.blogg.se/
Postat av: chi

att du alltid lyckas, det håller jag med dig haha:p<3

2009-10-02 @ 10:44:39
Postat av: Bätty

<3 snyggbild haha, bra folk jag umgås med:)<3

2009-10-02 @ 14:21:15
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0