Måndag!

Ja så är det :) Gårdagen blev inte som tänkt, men det löste sig endå. Fan vilken team jag och Mikaela är?! Ooootroligt!


Igår fick jag i alla fall träffa sötaste! Tog en kaffe, träffade hans kompis. Drog hem till honom och hade det galet mysigt :) Sen vart det kaos och jag sprang hem. Det fixade sig och senare på kvällen mötte jag som nästan var död upp Mikaela som var och hälsade på sin syster :) Men hon hade trevligt i alla fall vilket är nice!

Vi kilade till affären och såg ut som ett gift par som handlar som vanligt (y) Sen drog vi hem och packade upp, fixade oss och åkte iväg :) Träffade Bby och såg på en film. Knasig med mysigt :) !

Hhahaha sen vart det KAOS igen! Jag satte mig på ett tåg mot Mikaela. Och vad händer då? Jo Mikaela smsar nåt i stil med "jag är på ett tåg på väg mot tc, hoppa av på en station och byt till min. Kan inte smsa mer min mobil dör" Och det gjorde den! Jag fattade noll och hoppade av på första bästa station. Satt och funderade på vilket spår hennes tåg skulle gå ifrån, eftesom det inte stog någonstans.. Jag fick väl lite halft panik och typ dog tills det plingade och jag stod på rätt spår hela tiden! Hoho!

Sen kom nästa problem.. Vilken vagn är Mikaela i? Jag orkade inte ha panik mer så jag ställde mig helt stilla. Och vet ni vad? Dörren som stannade precis framför mig hade Mikaela i rutan! :D Snaaacka om fullträff! Hahah. Sen berättade Mikaela lite om sin kväll, väldigt humoristisk och jag fick upp en massa roliga bilder i huvudet ;)


Hahhaha. Men sen bestod resten av kvällen av chips. Supergott och supertrött ;)  Sen gick jag och bäddade sängen och jag och Mikaela har sovit jättegott :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0