Mikaela och jag ska skaffa barn!

Ooooh, nyss frågade jag Mikaela, i stundens hetta, om hon ville skaffa fiskar med mig. Och hon sa JA! Jag vet inte riktigt om hon är medveten om det.. Men det gör ingenting. Hon kommer tycka om dom när vi väl köper dom :) Undra vem vi ska ha dom hos först.. Och vad dom ska heta ;o Mikaela har redan en massa bebisar. Jag vill också ha en! Och då borde Mikaela skaffa en till på samma gång? (A)

Jag menar, vi va grymma med Johanna min förra fisk. Hon överlevde i flera år med våran utmärkta behandling. Hon lärde sig dansa, banta, hetsäta, sociala med andra fiskar och att andas utan syre. R.I.P Johanna. Och välkommna dom nya :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0