Mikagörl is in mtown

Miiikaela kom till malmköpng för ett tag sen :D Hoho det va mys och när hon sa att hon var här så skrev jag till henne "move your white ass outside" och då tyckte hon att jag var rolig, och jag vart glad för att hon för en gångs skull tyckte att jag va rolig :)!

Fast nu när jag tänker på det i efterhand kan det misstolkas.. Hm :O


Men vi gick ut och satte oss på våran bänk i 2 timmar! Gaaaalet! Men tiden går snabbt när man har roligt och vi lyckas alltid ha det haha :) Alltså. Vi har pratat om det förut, och vi har kommit på hur jääävla roligt det skulle om någon gick och spelade in oss en hel dag. Det skulle bli FETA komediserien och vi skulle garva ihjäl oss när vi tittade på det igen haha :D


Nu ska jag sätta mig och värma mig med en kopp thé. Sen ska jag möte upp Liia och sen bli det kanske sooola! Hoppashoppashoppas!


Aaaw mina shuttershades! Kommer ihåg när jag och Mikaela köpte dom här i sthlm i sommras :) Myys på den dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0