@ Mikas mami place!

Nu sitter jag och Mikaela hemma hos hennes maaami :) länge sen jag var här, och vi har mysat totalt :) Först när vi kom framså slog mikaela på en skräckfilm, och jag kollade på den! Jag soooom aaaaaaldrig kollar på sånt hoohooo :) Men den var faktiskt, vad ska man säga.. Okej? :D Ser intemeningen med sådana filmer, blir bara rädd och går och psykar mig själv efteråt u know..

Men annnnyway, efter det så tog vi en promenad, sen vart det Idol :) Eddie hade inte åkt ut, så mikaela kunde kolla på det haha. Och niiii aaanar inte hur mkt hon började skutta runt och dansa när han kom vidare! :D HAHA! Men jag börjar ana att hon har fått en ny favorit.. Vad han heter har jag ingen aning om, något utländskt? ;D


Ikväll blir det väl fortsatt mys och skitsnack i hope (Y) Det är så vi gör det :) Jag älskar våra tjejkvällar. Vi skiter i hela jävla världen och det blir full fokus på det som händer runt omkring oss, och morgonen efter, så känns livet snäppet lättare :) ♥

Puss på er :)



                                             Oh, i don't know why he's stuck in my mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0