Min dag:

Jag har stäääädat! som en tok :) Skurat, dammsugit och allt va det heter :) Så jävla stolt över mig själv!

Och jag är jättepirrig.. vilken dag som helst kommer valparna nuuuuuuu ;O FATTAR ni va söta dom kommer att vara? :) Jag lääängtar, ska tvinga baba köpa en dååå :)!


AAAAaannnnd now chillar jag bara. Ska snart smsa Mikaela, är så sugen på att ta en promenad. Konstigt när det gäller mig, men aah. What can i say, it's changes baby :)! Och bästa vän som hon är hoppas jag på att hon orkar frysa lite! (:




Oooooh va jag saknar sthlm :D! Hoppas verkligen att Mikaela kan på lovet, det kmr bli grymt! Och funderar på att dra upp dit i helgen också :) MEn när vi åker dit på lovet måste vi fan planera aaallt! Shoppingdagar, festdagar, träffa folk dagar, träffa släktdagar, tjocka oss framför filmdagar... Det är fan lång tid till nästa lov, så vi måste passa på :D

Fatta när Mikaela flyttar till SThlm. Jag kommer tvinga henne att bjuda hem mig varje kväll. Fyfan vilken härlig känsla den dagen vi sätter ner flyttkartongerna på golvet.




Kommentarer
Postat av: mikaela

i löööööööve you!

2009-10-04 @ 21:09:23
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0