Motherfucker..

UUUUUUUUH jag har träningsvärk i min mage. Det göööör ooont! Kan inte resa/sätta mig normalt, och när jag hostar eller skrattar gör det också ont :( Ooooooohw.


Men ANYWAY! Vi fick sluta tidigare ifrån skolan igår, väldigt mkt tidigare haha :)

Så jag, alex, lollo och amanda tog en promenad upp till stan och lämnade av alex. Sen drog lollo jag och amandra hem till lollo och amandra gick för att hon skulle med bussen hem :) Så jag och Lollo satte igång och städade i hennes lägenhet. Typ bädda hennes säng och ta undan hennes klläder haha ;) Men vi hade det myyys (Y)
Efter det följde jag henne till bussen och när hon åkt hem var det dags för migg att möta up Linda! Det va tokmys och vi hade typ en månad med händelser att ta igen HAHA :)! Vi höll oss sysselsatta fram tills 8, med kaffe, hennes kompisar, gick fram och tillbaka och chillnäni på knasställen :) Men det va tokmysigt och det behövdes verkligen!


Sen åkte jag hemmåt och kröp ner i sängen och tittade på Dirty Dancing 2, såg dock inte klart hela för jag somnade såklart, typppsikt. Fast sen runt 12-tiden ringde justus och väckte mig och sedan smsade jag lite med lillsyrr och Mikaela tills jag somnade.


Aja, dags att fixa mig :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0