Nu är jag freeesh igen :)

Fyfan. Somnade ju med kläder och smink igår kväll.

Och NU är jag äntligen klar med att fixa mig! Fastän det snart är sleeptime iiigen! HAHA fyfan va mupp :)

Men satt och platta håret, sminkade mig och valde kläder samtidigt som jag titta på Paris Hiltons British best friend. Hoho :)

Ikväll vet jag inte vad som händer. Ska iaf umgås med Mamii, och hon vill titta på körslaget. Så jag ska strax gå och köpa lite gott och sedan umgås med henne så hon inte somnar :) Hon sover verkligen 24/7 nu förtiden. TRor att hon behöver lite sällskap :D Sååå i körslaget ska jag sitta och hejja på Rinkeby-folket :) WAWA-WIWA!


Påtal om Rinkeby så lääängtar jag ihjäl mig till Stockholm. Umgås med min bästa vän och hottiebaby :) Kan iiiinte bli bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0