Ojojoj vilken dag...

Hahahah skrev det här igår kväll men jag hann däcka innan jag publicerade det x)

Kan säga såhär. Det blir alltid nåt knas varje gång jag och Mikaela har planerat något, och i slutet av dagen är allting så långt borta från planerna som möjligt.

Som idag;

Planerat:
Åka buss/pendel via Flen, Gnesta, Södertälje, Sollentuna. Vara i Sthlm runt 4 tiden och packa upp, fixa oss och handla och chilla. Och även hälsa på varsina pojkar. Sedan en lugn hemmakväll.

Men det blev:
Åka buss till Flen. Vänta en timme på Mikaelas kompis. För att vi sedan trodde att vi bara behövde vänta i 2 timmar. Sen kom han, vi fikade, gick runt och racade runt med bilen. Vart rastlösa, gjorde samma sak igen. Vart ännu mer rastlösa och åkte för att tanka bilen för att sedan åka till Katrineholm och fördriva tiden. Där fikade vi. Gick runt. Och körde bil. Efter ett tag var det dags att åka tillbaka, och det gjorde vi. Men blev fast igen. Haha. Så hemma hos hennes vän Artan chillade vi mest bara, satt på vinden tsm med hans bror och kompis. Sen vart dt äntligen dags för att ta bilen och åååka! Intressanta samtalsämnen och mycket skratt :) Lätt värt det ♥

När vi kom in till Sthlm vart det att ta pendeln ut till Stuna! Fixade iordning oss och drack varma koppen haha! Sen efter en timme typ så var det dags att röra sig mot pendeln igen och åka iväg. På tåget satt min Justus och några utav hans kompisar och när vi kom fram vart det att gå till en fest. Mikaela led mest, hon var den enda blondinen.. Vilket resulterade till en massa frågor och blickar ifrån resten som alla bestod av andra ursprung haha! Fast jag och Mikaela är lika mycket svenskar faktiskt hihi :)

Efter ett tag vart det lite tröttsamt och kändes som en hemresa skulle sitta fint. Baby åkte med oss och fortsatte åka efter att vi hoppat av i Stuna. Mikaela sover sött som en bebis här bredvid mig och har gjort dt i några timmar nu. Dags för mig också känns det som! Men under tiden har jag bara kollat facebook, skrivit här och läst igenom andra bloggar och justusbaby ringde och höll mig sällskap. Ska träffas i stan imornbitti för att köpa morgonkaffe och träffas en stund :)


Sen ska även jag och Mikaela hem till hennes syster som fyller år :) Får skriva mer om det senare eftersom jag inte vet vad som kommer att hända där en så inte så lätt att skriva upp ;) Men det ska i alla fall bli mys :D♥

Lite bilder ifrån idag:










SKA VARA BÄTTRE PÅ ATT TA BILDER IDAG :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0