OMG :)

Igår vart det skolan. Jag och Oliver fick för oss att köra typ tuuusen tävlingar för att se vem som är the real pro! Det gick grymt bra och jag vann 2 tävlingar :) Och han 4 eller 5... Lollo satt och spelade in en massa ska kolla om dom är normala så jag vet om jag kan lägga upp dom eller inte hawha :)


Efter skolan drog fick jag mina kläder. Äntligen. Vart en massa tjafs men life goes on. Lodade hemma hos Lollo framför GG. myyyws like alltid!


Sen åkte jag hem. Åt maaat och snacka med mami och babaaaaa. Sen kom Mikaela och vi tittade på DH och åt chokladmousse. Det vart supergott och vi hade asmysigt med en massa snack som ett extra plus.


Efter det ringe jag J, snackade lite Stockholm-planer och annat mys som alltid :)
Jag längtar ihjäl mig. 2 veckor sen vi träffades. Blir pirrig i magen av att ens tänka på det :) Awiie..



Kommentarer
Postat av: linda

jag dör, FYFAN VAD SÖTA!

2009-10-27 @ 12:56:47
URL: http://solomiblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0