Onödig dag, men behövdes i alla fall.

Idag har jag packat upp, tvättat alla kläder, städat rummet och fått in vissa grejer i garderoben igen. Haha tar sån tid för mig att tvätta. Vill verkligen inte blanda färger utan tvättar alla färger var för sig. Leopard i en hög, rött i en hög, svart och så vidare. Mami säger det går att vissa färger tvättas tillsammans men det vågar jag fan inte ha =< Såååå det tar tiiid och jag har fortfarande typ hälften kvar. Men så får det va :)

Annars har jag inte gjort så mkt idag. Började läsa den där "Om jag kunde drömma". Älskar den redan :)!



Men nu ska jag fan va datanörd. Leta upp ngn bra film/serie och sånt :) Aaaadioos!



Kommentarer
Postat av: Natasha

nej ja har färgat håret :D

har mörkt hår annars.. typ mörk brunt

2009-10-31 @ 18:57:52
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Rojin

haha visst e han :) fin blogg

2009-10-31 @ 20:57:41
URL: http://rojsad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0