Så jävla sug.

åååååh keffaste vädret och det gör mig gaaalen! Sen har jag tråkigt också, det gör verkligen inte saken bättre.


Men aaanyway. Igår efter att jag bloggat så satte sig jag och Mikaela framför idol igen för att se vem som fick åka hem. Vi vart ganska nöjda med dom som fick vara kvar tror jag? :) Efter det tittade vi på SJUKASTE filmen! Dom vart höga på svampar, det va det enda vi fattade hahaha. Knasknas var det.

Sen skulle vi sooova. Hahahhah måste berätta det roligaste! Mikaelas kompis ringde mitt i natten. Och sen låtsades jag vara hon så snackade vi lite..
Sen han bah "Det är juu freeedag, varför festar ni inte?!"
Jag: Haha, aah jag vet inte.. Festa vart?
Han: Men jag vet inte. Festa baara, typ i skooogen!
Jag: Hhahahh, i skogen?
Han: Jaaaa.. Och du gillar ju public sex..

HAHAHAHA niii aaanar inte hur mkt jag börja garva och slänger mobilen till mikaela! Guuuud vad hon fick förklara sig sen haha ;) Och det va faktiskt ett missförstånd, så tro inget knas om Mikaela nu hahah :D


Men sen så somnade vi, hur vet jga inte men jag vaknade iaf upp vid tolv för att jag skulle åka buss hem som gick 12:40, vart en lååååång och ensam resa hem hahah x) Men vafan, lätt värt det :) Vi hade tokmys där borta. Och sen ringde Justus mig och höll mig sällskap hälften av tiden, sen dog min mobil så då vart jag ensam hoo =<

Men jag kom hem tillslut, trött, ensam och blöt (Y) Men det ordnade sig. Jag älskar mjukisar och stora hoodtröjor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0