Star Wars & sista skoldagen (:

Oj vadj ag är sämst på att blogga :) Verkar tyvärr som att det går lika illa för Mikaela? :O


Men vi ordnar dt. Vi är bra på sånt.


Igår såg jag på Star Wars för första gången. Det kan låta sjukt. Och det var det! Oliver och NattaLoo visade sig vara star wars-nördar. Lite synd att jag inte fick reda på det innan jag blev kompis med dom. Hihi. Men anyway, dom tyckte att det är sjukt att jag inte hade sätt på dom så dom ville ju såklart visa mig dom, och jag ville ju också verkligen se dom... Hhaha nej men ärligt, jag ville. Dock va det fan svårt att fatta allting. Och då gör jag om det lite, för att det ska bli lättare. Döpte om dom, Cannabis, Obie Trice, Kurden.. Misstolkade saker. Garvade åt fel saker och jämförde sakerna med barnfilmer som är lite roligare. Sen gjorde Oliver redbull med sin soda stream och bakade jättegoda chips :) Jag och NattaLoo moffaaaaade! MEn anyway, det va tokmys och efter alla 6 filmer kommer jag väl antagligen fatta allt och kanske tycka om dom. Who knows?

Efter det åkte jag hem. Mikaela kom och mötte mig och vi gick till vårat ställe och sedan pratade om dagen och morgondagen. Stockholmsresan är lite knasplanerad men det löser sig nog senare ikväll :) Antingen så åker vi in till sthlm samtidigt om baba kan skjutsa mig. Annars så åker vi upp på varsit håll och Mikaela får vänta på mig i 2 timmar i sthlm. Men det lööööööser sig :D


Efter det så drog jag hem och la fram kläder som jag vill ha med mig. Det ser bra ut och måste bara tillägga alla andra saker :)  Sen var det dags för Mammas pojkar och Inlåst. Vi är nööördar :') Och Mikaela hade gjort chokladmousse suuuupergott :D Sen satt vi och "aaw" och "naaw"-ade sönder oss till dom söta pojkarna som fick träffa deras maaamis! =) Sen vart det mera sthlm planerings, nu har Mikaela kommit igång. Jag började planera för typ en vecka sen och hon börjar 1 dag innan hahaha? Det är vi det :)


Nu sitter jag i skolan. Ska gå ner och äta :) Har inte gjort någonting hittills förutom att testa kläder :) Hittat en jättefin kavaj :):):) Ska hem och va snäll mot mamma och baba sen. För kavajen går på 1800 kr med en t-shirt till och sen ska jag köpa byxer och klackskor till. Dom kommer döda maj och säkert inte lägga lika mkt pengar till sthlm resan =<

Men anyway. Later babes! :)

Kommentarer
Postat av: Nattus

Staaar waaars! <333

2009-10-25 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0