Vaaaalparna har kommit :D

Och frigga har ÄNTLIGEN fött sina söta valpar! Kan inte vänta med att få se dooom :D ! Mikaela hade smsat mig tiiidigt i morse och berättat det hade kommit 4 st :D 3 tjejer och 1 kille :) Så jag och mamma satte oss framför datorn och vi doooog! Guud vad jag vill ha en! :) Och sen fick jag ett till sms utav mikaela nu, tydligen blev det 3 st till! Hahahah hon hade tittat på andra avenyn sen gick hon för att kolla till valparna och då va det 7 valpar istället för 4 hahaha xD Sitter och garvar för mig själv när jag tänker på hur hennes min såg ut när hon såg det XD HAHA! Jag ska tvinga baba och mamma att köpa en till mig :) Jaaag vill ha en :D

Mikaela har skrivit om födseln på sin blogg, (även därifrån jag snodde bilden) här: http://mizkuz.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0