it's getting heavy on my shoulders, but i stands out cuz i'm a soldier.

Jag sitter i skolan nu, och allting känns precis som vanligt. Men idag är det faktiskt okej med det, dagen har varit lättsam, och rolig. I like that!


Gårdagen då, bestod mest av en hemmåtresa. Vi klev upp på morgonen, och fick jäääättebråttom. Fixade allt och sedan åkte in till stan. Juuustus kom in till oss. Vi satt och myste med glass :* Chillade runt och sånt. Och sedan var vi tvungna att gå på tåget :( 

Sen hade mikaela sina dansuppvisningar på tåget, sjöng och va allmänt flummig ;) Man kan nog inte ha en bättre resa än med henne! <3


Sen när jag kom hem slocknade jag. Soooov som en stock! Senare på kvällen så ringde Justus. Guuuuud så vi pratade. Hundra tusen frågor och sånt :) hhah.  Sen sov jag iiigen, och fyfan va mys det var måste jag säga.


It's gettin better.


Kommentarer
Postat av: Betty

kalasbra:)<3

2009-09-29 @ 13:14:36
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0