Skolan.

Jag hade bara matte sen. Och det gick lite sådär. För jag suger på det också :) Fattar inte varför vissa saker kan vara så jävla svåra. Det gör bara livet jobbigarE?


Men sen efter matten så hade vi ingenting, så var ledig efter kl 1. MEn tog iaf 14:25 bussen hem och mötte en kompis jag inte sätt på länge. Han blir hela 19 år imorn, så om jag är tillräckligt pigg får han en sång annars bara ett grattis. MEn aaaallt duger!

Sen när jag kom hem till Malmköping så mötte Mikaela mig, och sen satt vi och pratade en timme i kyyylan sen pallade vi tjiden inte längre så vi hoppa hemmåt :) Hon är sötsötsöt och hon har namnsdag idag.♥


Men nu ska jag uppdatera min BILDDAGBOK. För nu är jag fjortis igen, som hon den där nyblivna fjortisen med upptryckta tuttar. LOL :)

Oliver. NattaLoo. Betty. Och andra. Tack för allt ni gör i skolan,
får mig att tänka bort saker utan att ni inte ens vet om det.
Vänner, så jävla fina vänner. Gå inte.

Kommentarer
Postat av: Betty

aww vad söt du är Yammi!

Tack själv för allt stöd, bilden är för övrigt snyggve spec på oliver haha<3

2009-09-30 @ 16:20:35
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: Louise

haha <3 vad gulligt arg oliver ser ut xD

2009-10-01 @ 20:20:09
URL: http://louisekoch.blogg.se/
Postat av: Nattaloo

Möhö ser retard ut ! ;I <333

2009-10-02 @ 09:30:26
URL: http://nataliebaranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0