This is a new me.


Jag förflyttar mig från FoShoo.blogg.se och rockar här istället :) Designen får duga for the moment!


Ibland behövs det förändringar. Och ikväll känns som en sån. Jag är tonåring och det känns fan inte som att livet borde vara såhär längre. Jag saknar gamla impulssaker, få göra vad jag ville och bara göra det som va bäst för mig själv.

Och livet ska bli så igen. Jag tänker fan inte bli vuxen när jag är 17.
Jag tänker aaaldrig bli stor! 



Så nu börjar vi leva, skriva och minnas. Det blir bra, tro mig.





Kommentarer
Postat av: mikaela

det är inte ditt nya jag, de här är den du alltid har varit <3

2009-09-25 @ 11:18:54
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0