Awesome helg!

Åkte iväg till Nyköping i lördags och spenderade natten där.
Fick överraskning om att det tydligen skulle vara fest på Skavsta
då alla började smsa mig och frågade om det var det.

Så jag frågade Alex, och han hade inte heller någon aning fastän
det är han som bor där hahaha. Men det blev iaf party, nicenice :)

Först så åkte jag dit och mysade, sen drog vi iväg några stycken och
handlade i Oppeby och sen tillbaks igen och då kom det mer folk.


Sen dog festen och alla åkte, sen började festen igen hahaha.


Morgonen efter kunde vi knappt resa oss upp ur sängen men runt 12
tiden så tvingade vi oss upp! som tur var så var det sol så vi vart
glada och satte oss i solen och rökte vattenpipa och lyssnade på musik,
awiiiee (: Sen tog vi en tur till stan och handlade lite sen tillbaks och
körde vi kotten, awiiie vi vann nääääästan (Y)

Sen åkte jag hemmåt, träffade min Mikaela ♥
Sen vart det film sen vart jag så sur för att jag inte fattade slutet så
stängde av allt och somnade vid 1tiden. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0