Bloggen har varit död för mig.

Inte orkat/haft tid.


Har varit borta i två dagar i rad nu, stannade en natt till.
Gårdagen var hemsk, känns jätteknas i kroppen. Sov som
en tok :') Mått illa och haft ont. Direkt efter skolan fick jag
komma till Lollo och vi vilade och så, nattaloo och betty var också med :)

Gick ner och kollade på stan och köpte nåt att äta också,
gjorde inte kroppen bättre men ooootroligt gott iaf. Köpte
även blandvirke men det vart inte bättre av det heller haha!


Låg kvar hemma hos lollo, sminkade flickorna lite och sedan
kom några till förbi :) Vi mysade med vattenpipa och musik
på kvällen. Awiiee. Vill verkligen flytta och kunna ha så varje kväll!

Jag var jättetrött, men sen så bestämde sig Alex och S.H för att
laga världens släktmiddag. Hhahah. Sen dog jag, utmattad, mätt
och i världens bästa famn. Fick ledigt ifrån skolan också, så låg
och drog mig så länge som det gick tills Lollo tvingade mig att plugga.
Gick inte så bra, men det är allt jag kan göra :)


Sen drog jag hemmåt, hälsade på alla här hemma, köpte pizza till
baba och sen ut med bästavän :) Värken är tillbaka så blir bara
chillikväll som vanligt i malm haha (: Skönt med det (Y)

Bilder ifrån dagarna laddar jag nog upp imorn i skolan.
Ska till affären nu och sedan fixa thé och någon film?

NAJS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0