Chillnäänii.

Hhhah jag och Mikaela impuls handlade 3 filmer nyss.
Awesome, skönt för våra emokvällar att ha nåt att titta på ;)


En blir det nog att se idag, Aylin kommer hem ifrån gårn om några
timmar och då blir det film och vattenpipa.


Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade tidigt imorse runt 5, smsa
s.h och som tur var så var han vaken :* Drömde en mardröm :(
JÄVLA LOLLO säger jag bara hahaha. Hon skulle köpa öl inne på
Åhlens utav en äcklig kille som jag drömt om nu i två dagar i rad.
I den här drömmen våldtog han mig? Jag ska då aldrig följa med
Lollo när hon ska inskaffa alkohol nästa gång :(

Sen klev jag upp och har suttit i vardagsrummet och umgåtts med alla.
Slog på kniven i hjärtat och rökte vattenpipa. Baba tycker dock inte om
den, dom "leker för mycket".. Viiisst, men vafan, det är ju minnen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0