Drog mig upp ifrån sängen..

Smsade min lillasyster helt desperat och frågade om hon
kunde springa med mig. Tydligen så har hon ingen kondition.
Nahe so what det har inte jag heller?! Men det köpte hon inte..

Istället tog jag en promenad med Chico för att känna mig nyttig,
vi gick i hundra år och om på samma ställen tillslut för att det inte
fanns fler ställen att gå till. Ringde upp min storesyster i hopp om
att hon tränade, och det gjorde hon. Och det va länge sen jag tränade
men nu fan ska jag sätta igång. Vi körde lite mjukstart på både
kondition, armar, ben och mage. Känner mig helt förstörd nu.
Mitt mål är att kunna hänga i en sån där stolpe i taket och lyfta upp
mig själv flera gånger. Awesome ;)

Efter det så tog jag en efterlängtad 20minutare i solariet.
Skönt efter att ha tränat så mkt eftersom jag aldrig tränar annars.

Liia tyckte att jag såg ut som en hamster och skrattade mest åt mina
miner när jag lyfte saker, det var ju så jääävla tungt och hon klarar massor.


-.-

Men nu har jag iaf gjort skaffat ett schema och ska be liia och baba
hjälpa mig med att göra upp ett bra nybörjar schema och sen ska jag
gå dit och göra saker de få kvällar som jag är i malmköping.


Nu är jag helt död så ska kolla lite grejor snabbt sen ta ett långt skön
bad :) Imorn ska jag upp tidigt för att följa med baba och skjuta.
Det va flera år sen jag sköt sist, hoppas att skillsen sitter kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0