Helt död och allting.

Åkte direkt upp till Skavsta tillsammans med NattaLoo efter
skolan. Alexhabibi har inte varit där på några dagar så vi tittade
till sjuklingen ;) Som tur var hade han öppnat fönstret för att jag
och NattaLoo åkte dit utan att riktigt säga till någon. Så jag smög
utanför fönstret och viskade "Aleeeeex är du vaken" tiotusen gånger.
Tillslut öppnade jag fönsterjäveln och stack in huvudet och viskade
väääldigt högt. Då hörde jag nåt! Han vaaaknade! ;D

Satt och degade i köket, mysmys. Rensade min vattenpipa som
blev baxad där igår hahaha. Skulle överraska S.H också eftersom
han åker hem om helgerna, så ville ju säga hejdå. Dock glömde
jag skorna framme så han blev inte så överraskad :(
Men jag fick en överraskning istället, han åker inte hem.
Han stannar hos mig :) Awiiiee!

Efter vi varit där en snabbis så åkte jimmy, nette och s.h med ner till
stan, becky följde också med. Bussen gick inte förrän 25 minuter efter
att jag hade kommit fram till stan. Så följde med dom på stan en stund
och sen tog jag bussen hem. Fixade och donade en massa och tänkte
kolla på film med Mikaela, vi valde ju ut 3 filmer och tänkte titta på
en utav dom idag :D ! Men jag slocknade med jackan och allt på
när jag kände mig rätt färdig, och vaknade upp en halvtimme senare
av att mikaela ringde men jag inte reagerade på vibrationen.
Då spraaaang jag ut hahaha. Men under tiden jag var ute bestämdes
det att vi inte alls ser filmen, så en annan dag hoppas jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0