Hemma igen.

Varit i Nyköping inatt. Supermysigt! Åkte dit och mötte upp S.H,
drog sen vidare och la in martini, cider och sånt i frysen. Lät dom
kallna en stund och sen satte oss ute vid en grill med dom andra och
lyssnade på musik, skrattade, tjafsade och sånt hela natten hahaha.

Tillslut blev det för kallt och för rökigt så gick in och sov och dom andra
stannade ute för att tälta (?!) knasbarn hahah! Dock hade dom med sig
värmefläkt, så det vart ju varmt för dom iaf hahah :)


Vaknade fett seg imorse och satte mig vid datorn, fixade lunch och sånt
och sen var det dags att åka. Det sög. Känner mig för fast här hemma.



Och är riktigt ordentligt sugen på att tokfesta. Men en fågel viskade i mitt
öra att det kanske snart blir av? (; Hoppas iaf!


Nu blir det att hoppa in i duschen och känna mig fresh och sen ta på mig
min vita nytvättade mjukisdress :) Kommer bli lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0