Jävla Island!

Åååååh vad jag hatar island! Vart så jävla kefft väder så skyllde
allting på Island. Det skapade väldigt mycket diskutioner idag. Haha.
Jag har alltid rätt, så det så! (:


Haft en jättemysig dag, Lollo kom förbi med sin lillasyster, bland de
sötaste jag sett (: Sen promenerade vi till BT efter skolan, jag söhr och
NattaLoo, sen åkte jag hem tidigt för första gången på hundra år.
Har fixat lite här hemma nu och precis duschat, ska åka tillbaks till Nkp
snart, där blir det grillkväll. Ska bli mysigt :) Längtar!
Hoppas det inte sitter folk på bussen, isf tänker jag fan kolla
på film under tiden (:

Nu ska jag packa ner datorn och göra mig fin, har bara en timme på mig.
HJÄLP. Ska även klippa till luggen lite kortare, saknar det när jag ser
bilderna från i vintras. Färga håret svart i veckan också. Awiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0