Känns som en full vecka.

Igår hade Lollo en knasdag, och eftersom jag inte kunde stanna
i Nyköping så fick hon följa med hem. Hände inte så mycket, kom
hem så pass sent pga jag var ute på Skavsta. Vi åt gott, kolla på
tv och tog promenad med Chico :) Men hon mådde bättre av det iaf!
Hihi, :) Sen tog vi tidiga bussen till Nyköping idag och drog till skolan (;

Dagen har varit seg, har knappt haft några lektioner. Skööönt!
Men imorn blir det annorlunda! Då ska jag börja jobba jättetidigt
och förstår inte hur det ska gå ihop med min buss. Tänker fan inte
åka 06:30 och vill inte riskera att ta den vanliga bussen och sen
behöva gå i 40-50 minuter direkt på morgonen.

Inte härligt.

Idag blir det att dra förbi Sunlight för att ta tag i lite saker och bland
annat få tag på min kavaj. Behöver den imorn när jag jobbar.



Nu ska vi leta lägenheter. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0