kaoskaoskaos.

AND I LIKE IT!



Sooo.. Igår?
Igår så hade jag ett samtal med Alexhabibi och eftersom jag
och Lollo är sådana änglar så åkte vi upp till skavsta och hälsade
på! Först så gick Lollo upp till stan för att möta Havva och jag och
Alex satt kvar och pluggade, gick bra. Tror jag. :$

Men i stan så köpte Lollo tobak och kol och sedan satte sig hon,
Nette och jag ute och rökte vattenpipa. Det va myys :')

Och idag har det inte hänt mycket alls. Det enda som hände var
att Lollo skar upp sin tå och det vart blodbad och vi satt på vård-
centralen i huuundra fucking år och väntade på att dom skulle
fixa den. Men dom gjorde inte så mycket och efter det åkte jag
hem, gick hem till BästaVän på hemvägen och satt hemma hos
henne och snackade en massa eftersom vi inte träffats ordentligt
och skvallrat på ett tag. Tog nog igen tusen år på en timme hahaha.
Sen följde jag henne till bussen och drog hem och åt. Muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0