Myskväll! :*

Drog ut med bästavän tidigare ikväll och satte oss på våran bänk för
första gången det här året. Eller den här gången var den iaf inte täckt
av snö, hur jävla skönt är inte det? :*

Vi satt mest och pratade och skojade, sedan gick vi iväg och åt kebab.
Det var UNDERBART och efterlängtat! (;


Sen tog vi en till promenad och sen tjocka vi oss med godis och vattenpipa
hemma hos mig. Ännu bättre!


Vart så trött på att göra rent alla vattenpipor när jag städade idag att jag
slängde in den näst största i diskmaskinen. Det tyckte jag lät som en underbar
idée och vart stolt över mig själv att jag kom på nåt som inte tvingade mig
att få stå och skölja igenom allt själv. Men det var faktiskt inte så smart.
När jag stoppade in den var den röd och jättefin.
Nu är den genomskinlig och jätteful.

Men vi hade iaf en mysig kväll, så kan inte ens bli depprimerad. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0