Vattenpipanarkomaner

Igår vart det vattenpipa chill hemma hos Lollo.
Börjar kännas som en vana?


Först så gick vi ifrån skolan och åkte buss upp till BT.
Sen tog vi en promenad på stan och shoppade myys (y)
Lollo drog iväg och jag och NattaLoo gled runt och sedan
mötte vi Havva på donken. Sen kom Lollobäjb tillbaka!

Vi drog iväg vidare och sen fick vi reda på att Oliver satt
utanför Lollo med vattenpipa och väntade på oss, det vart
bråttom hem igen hahaha. Sen satt vi och rökte och flummade
som vanligt :$ Hade sovmorgon idag, så jag orkade faktiskt inte
åka hem med sista bussen och komma hem runt 21:20 för att sedan
bara sova och gå upp igen kl 6. Börjar kvart i tio och måste ändå
kliva upp kl 6, NOT FUN! Men skulle ha fått en timme extra iaf. Woho.

Så jag sov kvar i Nkp. Hade det jättemysigt (: Lätt värt det.
Så sov länge och klev inte upp förrän kl kvart i nio :) SKÖÖÖNT!
Bara ta bussen till skolan sen och köpte varm choklad på vägen
ockå :) Nu har vi blivit inspelade till en typ av reklamfilm som ska
ut i världen. Hoppas jag inte gjorde någon ful min. Sen har jag ingen
lärare idag. Får väl se hur det går? Kanske åka hem tidigt (A)!

Direkt när jag kommer hem ska jag förbi gymmet, måste fixas!

Bilder kommer upp senare, vi ska ut i solen och sedan lunch (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0