Bror !

Pratade nyss med min bror i telefon. Han skickade en massa
cry-låtar som jag ska dunka ikväll. Blir bra. Har sjungt sönder
nästan alla mina favorit sjunga-låtar. Hoppas det finns några
jag gillar :D Han är perfekt att fråga om man behöver dystra
konstiga låtar som man aldrig i hela sitt liv har hört. För dom
lyckas alltid han ha koll på, don't ask me why!

Men sen kom vi in på lite annat. Han hade köpt hem 24-pack
med burk-cola. Det tyckte jag inte om.

Jag: Men man skär sig bara på läpparna med burkarna!
Bror: Du vet väl att man inte ska trycka in läpparna i hålet?

Där visste jag inte riktigt hur jag skulle förklara mig..
Så körde på en ny taktik:

Jag: Och sen har mamma faktiskt lärt oss att köpa läsk med
skruvkork på så man kan stänga när man har druckit lite,
annars kan faktiskt vad som helst hamna där i!

Bror: Eller så är man en riktig man och sveper ner all öl när man öppnat burken!

Jag börjar fundera på om det nu var burk-cola eller öl han köpt...


Goes fatta noll liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0