godmorgon måndag,

Guuud vad jag har soovit (:
Tokskönt (y)

Låg och kollade på "Is she really going out with him?"
på 5:an, vilka idioter det finns. Förstår verkligen inte
varför så många killar föds utan någon hjärna?

Efter det så tog jag en lång dusch och nu håller jag på
och småfixa mig. :) En utav mina ögonskuggor ifrån
Make up store har gått ännu mer sönder. Först gick den
sönder på lollos fest och halva åkte ut, nu har ännu mer
lossnat. Sååå jävla irriterad. Men pengar på fredag, då
blir det nytt smink så då kan jag bli glad igen hahah.


Nu har jag laddat upp med ett glas cola och hotellboken
bredvid mig, dags att börja skriva svar på frågorna och
skicka in till min lärare. Duktigt Yami, duktiiigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0