Godmorgonen!

Hann inte skriva mer igår, hade fuuuuullt upp!

Det började med att jag drog ifrån skolan vid 1 tiden, Oliver
kom och mötte mig och sedan gick vi upp till stan för att han
skulle göra ett besök på banken. (: Det gick rätt fort sen gick
vi till donken och köpte hem mat till honom. Han fixade lite soda
stream och sedan satt vi och moffade en massa framför tv:n.
Han har varit på praktik i 2 veckor och nu ska han åka ner till
Portugal i en vecka. Tur att vi hann ses :) ♥
Fick även choklad som han köpt, åt upp det på 0,2 sekunder :$!


Sen gick jag iväg till Sunlight och mötte upp Tove så gick vi iväg
in dit och presenterade oss då vi ska praktisera där. Fick schema
och lite information och så. Sen följde vi varandra till stan och
sen drog jag iväg för att möta Oskar och Sandoval borta vid vallarna.
Vi drog upp till stan för ett ärende och sen gick jag och oskar och johan
iväg till våran buss och sen åkte jag hemmåt.

Drog hem till Mikaela och väckte henne när hon låg och sov i sängen.
Bestämde lite kläder till henne och så. Sen kom hennes bror och pappa
in och samtalade lite och hennes pappa började garva när jag sjöng
till Sabaton eller va nu snubbarna hette. Sen åt vi en jättegoood paj
tsm och satt och drack ngn konstig cola. Hahahah!

Sen skyndade jag och Mikaela oss till affären och köpte hårfärg, idag
kan jag faktiskt se lite positiv skillnad. Men det kommer dröja ett tag
till innan det blir helt klart. Men jag ser fram emot det :')


Denna dag uppskattades verkligen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0