Goodmorgon! :)

Hann aldrig skriva igår, satt i skolan och gjorde inte
ett skit och sedan vart det stan och fika!

Hade även utvecklingssamtal och så åkte vi och åt
och sedan hem. Mötte upp Mikaela och vi drog ut,
sedan till affären och sen gitta hem till moi!

Där vart det storstädning för min del och är ännu inte
klar, medans Mikaela satt i min säng och spelade Crash.
Gick jättebra med hennes tålamod! :)


Sen pratade jag med Bebi och sedan sooova! (:
Sköntskönt.. Längtar som FAN tills i helgen (:
Så idag när jag kommer hem ska jag städa lite till
så han får komma, och så att jag för en gångs skull
får ett damm-fritt rum och inga kläder överallt, ordning
i garderoben and so on! :) Wiiiiiee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0