Gooodmorgon!

Nu sitter jag hemma hos Mika. Brukar aldrig vara här
såhär tidigt men idag är vi uppe för vi drar iväg till
Stockholm om ett tag :) Eller först ska vi med bussen till
Flen och vänta på tåget där (y)


Igår var bara en chilldag. Men gå in på Mikaelas blogg om
ni vill veta vad som hände för orkar inte skriva här hahah.



Nu ska vi bara packa det sista, fixa oss lite till och sedan åka.

Ska bli myyys! Ska hem till baby Deno :)
Ska träffa hans föräldrar för första gången och sova där resten
av helgen. Pinsamt or what?! Men han är ju där, så lär hålla mig lugn :')


Får se när jag skriver igen, kyyyss!♥


Jag och Mikaela på pendeln på väg ifrån Sollentuna till stan i somras.
Underbara minnen! Och då åkte vi dit för att träffa och ragga på boys,
nu ska vi dit till våra pojkvänner. Fan vad saker ändras hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0