Haha, hej jag har inte orkat bloggen.

uuuuuuuh vet inte vad som hände haha.



inte haft tid eller orkat. That's life. Fullt med oviktiga saker (:


Fast idag har det varit skönt.

Åkte till skolan och hade inte ngn lektion på morgonen för att
min lärare var försenad. Sånt uppskattas ibland (: !

Hela dagen så satt jag och Lollobaby och lyssnade på break your
heart och jag satt och målade med kritor. Hann tyvärr inte ta ngra
kort på mina mästerverk, men det gör inget. Haha!

Dagen flöt på jättebra och min lärare gav mig även ledigt imorn,
vilket uppskattas ännu mer! Sååå sooovmorgon :) Tror det var
därför skoldagen gick så bra hahaha..

Men efter skolan så gick jag och Lollo hem till henne. Tokmys!
Låg i hennes säng och snackade om allt mellan himmel och
jord tills vi bestämde oss för att leta skor till mig. Hitta ett par
jättesnygga! Köpte dom diiirekt! Måste vänja mina fötter med
som sen blir det att slå klackarna i taket på mellösa.
Oooor not... Mikaela vet att jag aldrig dansar. Förutom om det
inte är svart runt omkring.. HAHAHAHA. FAttar du Mikaela...?

Efter att jag köpte dom så var det typ dags för mig att åka hem.

Möttes av en död Mikaela som vääldigt snabbt förvandlades till en
levande Mikaela!

Fast det dröjde ett tag.. Gick runt sen stod vi utanför hennes port.

Mikaela: Vadå ska du hem nu?
Jag: Aah jag har inte äätit än :(
Mikaela: Oooj :/ Nee inte jag heller...
Jag: Men du kan få mat hos mig om du vill!:D
Mikaela: Haha nee.... Vadå ska du äta nu?
Jag: Ah..? Vill du att jag ska ringa mami och fråga vad det blir?
Mikaela: ........................... ah gör det!

Hahaha stööörd! Så det blev en sväng förbi mig. Det va ngn
äcklig gryta så baba gav oss kebab-pengar så vi drog till
pizzerian bredvid mig. Suuuuper gott =)))

Efter det så tog jag och Mikaela en promenad. Vilket vi inte skulle
ha gjort för jag sprang runt och va barnvakt med proppmätt mage,
hur kul va det liksom. Mikaela ville leka i snön lite. Och lite mer, och
lite mer, stila lite mer och sen ääännu mer. Det slutade med att hon
föll ner och rulla ner för en, fastnade i nästa, och lekte spiderman i
den tredje som även ledde till att foten fastnade under en stor snö-sten.
Tog en tag att få loss henne ifrån allt och hon va så blöt och kall at jag
tyckte synd om henne. Så tvingade med henne hem där jag la henne
i mittbadkar med varmt vatten och skumm (:!


Toppenkväll iaf, toppen dag också. ÅH VAD JAG ÄLSkaR LIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0