Hör du sanningen? Det lät som ett skratt.

Nu sitter jag hemma hos Mikaela. Hon mötte mig vid
bussen när jag kom hem men sen gick jag hem för att
jag va helt död och hon till jobbet. Men nu har vi suttit
i hundra år både ute och hemma hos henne. Jag dör hahaha!

Mikaela: Alltså kan vi inte göra någonting annorlunda ikväll?
Jag: Men vi gör ju alltid nya saker. Vi tittar på olika saker, fettar
oss med olika saker, dricker olika saker..
Mikaela: Nej men någonting nyyyytt!
*funderar*
Matilda (Mikas lillasyster): Träffa kompisar kanske..?


Hahaha hon va så jävla klockren!

Men sen slutade det i alla fall att jag och Mika sjunger kent
låtar och hennes rocklåtar. Och sen ska vi göra en egen låt,
bli superstars och leva "The Hills" live och sen dö stenrika.


Japp, sånt kan hända vissa onsdagskvällar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0