ice iiice!

Mikaela hääär alla yamilovers!


Vet inte varför jag plötsligt loggade in på hennes
och tänkte skriva lite. Men why not? (:

Hon hade inte tänkt skriva nååååt mer idag.
Hon och jag har våra skäl, men jag brinner för bloggandet.

Haha nej förstå ironin. Vad har jag och Yami hittat på ikväll då?
Vi kollade på o.c hemma hos mig, satt ute och pratade
och käkade hemma hos henne.


Jag: Hörde du!?
Yami: Nee vadå?
Jag: Det lät som en ko..
Yami: Det va säkert din hals!

Haha fan vilket slarvigt inlägg, förlåt Yami.
Men hon pratade med Deno i telefon, så därför kändes
det som att jag kunde pigga upp hennes blogg lite!

Nu vet ni i alla fall att vi lever.



Försökte forma läpparna till ett hjärta, i love you svartskalle. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0