Ikväll har jag..

Mikaela ringde mig och drog ut mig med henne och Nille.
Vi tog en "liten" promenad och sedan följde dom med mig
till gymmet när jag skulle sola. Så jag tog en 20minutare
och dom hårdtränade under tiden. Nille tog på sig jobbet
som Mikaelas personliga tränare och tydligen är Nille vigare
än mig. Hur ska man tolka det? Bättra dig Yami, bättra dig!

Efter det så svängde dom förbi mig och lånade en film eftersom
deras Avatar inte funkade på dvdn och dom är för lata för att
titta på film på datorn. Jag tittar nästan aaaaalltid på datorn :$


Resten av kvällen har jag bara suttit vid datorn och msnat med
Denobaby (': Synd att han inte har samma favoritmusik som mig.
Jag tycker självklart om hans smak väldigt mkt, men han kan
knappt acceptera min. Men hans kompis gör det... Så om jag hotar
honom lite så kanske stor, mohammed ali osv kommer spelas mer
i hans högtalare (;





Kommentarer
Postat av: Deno

Wowawiwa (':

2010-02-07 @ 00:04:46
URL: http://cwalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0