Jääättesjuuk!

typ hundra meter mer snö har kommit och det är typ
klass-1 varning. Möhö?

Och jag är sjuk. Hihi.



Idag vet jag inte vad jag ska göra. Tänkte hoppa in i duschen
och sedan kanske klippa mig. Skulle behövas.
Och egentligen så är det så att jag måste klippa av ALLT det slitna.
Mikaela var modig och klippte sig jättemkt, nu har hon nästan fått
tillbaka sin längd. Men jag vågar aldrig riktigt.. Och det ser så förstört
ut :( Beslutsåååååååångest. Fast ändå, jag har ju löshåret om det blir FÖR
kort? Ska föresten passa på och fixa det med idag. Mkt att göra-.-


Sen blir det iaf att ta lite frisk luft och besöka Mikaela på tempo. Wuhu ♥

Kanske färga på samma gång och bli brunett igen ? =<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0