Jag ska lära mig sjunga!

Jag och mina impulser.
Nu ska jag testa nåt nytt!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja sjunga igen.
Ska skriva ut olika texter och byta ut dom jag har i duschen.
Öva upp halsen igen och magen, jag ska lära mig att sjunga som förut.

När jag va liten gick jag på kör varje vecka. Spelade musikaler
eller bara konserter. Då hade jag iaf en röst, sprang runt där och
teatra och sjöng för glatta livet. Sen slutade jag för att jag dels
började hata låtarna som blev väldigt kristna, inga roliga musikaler,
och sen var det väl inte så jättehäftigt ju äldre jag blev.

Så jag slutade.


Men nu så är det såhär, att en utav mina vänner, Amandiis,
sjunger som en gud. Alltså typ som, ni vet när man tittar på
disneyfilmer och dom har världens sagoröster? Hon har en sån röst.
Helt jävla awesome och hon kan hålla tonerna i hundra år.

Hon blev kär i min jacka, så sa att hon kunde få den. Hon vart
asglad och frågade om jag verkligen gav bort den for free, javisst sa jag.

Men tror inte det blir gratis, hon ska fan få lära mig sjunga.
Lite iaf, så jag blir mer back on track. Deal Amanda? ;)


I skolan när hon övade. Jag va hennes paparazzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0