Nu är jag här igen och skriver.

Mikugirl här!

Jag kollade runt lite på Yamis blogg och såg att jag bara
har skrivit i hennes blogg en gång. Så blev sugen and now im back (:

Jag vet fan inte vad jag ska skriva?

Den 19/2 ska jag och Yami till Mellösa. Kb i min klass fyller år så
han och hans kompis har hyrt en lokal. Vi kommer ha sjukt kul (:

Har ingen ork att blogga längre. Serious. Har ingen aning om vad jag
ska skriva. Står helt still i mitt huvud.

Jag vill att Yami kommer hem så vi kan dra ut och ta kort.
Riktigt tråkigt inlägg, men bilden gör inlägget liiite roligare!

Jag kan slänga upp en rolig kort konversitatattaion
mellan mig och Yami för några kvällar sen:

Jag:
gud va kul det skulle vara att va psykopat!
Yami: Eehm du menar väl psykolog?
Jag: ehm jaa juste

Vad vore jag utan Yami? En psykopat.
Jag är så glad att jag har dig ♥


Fan, snart har jag min hårlängd tillbaka som på bilden ♥
Öh och jaa, Yami är söt på bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0