OPERATION FÄRGA HÅRET

Nu när det är lov ska jag passa på att färga håret.
Antingen kommr det bli helt misslyckat, eller grymt fint.
Men isf är det ju bara att färga om det ngn dag efter, till svart igen.

Men fick extrapengar igår, och istället för att gå till frisören och färga
så tänker jag göra det hemma. Med Mikaela som färgare.
Ifall det nu blir heelt fel hos frisören har jag inte slösat bort
fleeera hundra. Gör jag det hemma så blir det bara ngra hundra ;)


Vet inte alls om jag kommer passa i det.
Men Mikaela och jag snackade om en sak förut, att vi måste
testa på nya saker som vi vill göra, istället för att skjuta upp det.

Plus då får hon någonting "nytt" att göra ikväll, hon som vill det (;

BYEBYE SVARTSKALLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0