"Riksknas"

"Man säger att den tiden är förbi, snart är det försent.
Livet det går fort och det är svårt att hinna med."


Precis så känns det nu.

 

Mikaelas humör smittas av på mig, liksom, det hon känner,
känner även jag. Det blir ofta så.


Världens sämsta natt på länge. Ligger och stirrar i taket och
helt plötsligt slår jag ner huvudet i kudden och storbölar.
Från ingenstans?! Kom upp en massa minnen och tankar
om folk som har kommit och gått. Hur mycket mitt liv förändrats
sen i högstadiet, men anledningen till att min kropp blev så
ledsen är nog för att jag inte riktigt vet om vissa saker har
förändrats till det bättre eller sämre.


Men idag ska jag iaf ta det lugnt. Känner mig helt död i
kroppen och börjar dagen med att titta på film med Lillasyster.


Sen får vi se. Dränka mitt hår i färg och sitta och va emo
med alla filmer som ligger på min dator kanske?


Hoppas att ni får en bra dag och kan likagärna förvarna
om att jag inte tänker blogga något idag. Så är det. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0