Vadå blogga?!

Hahah imorse vaknade jag helt död. Fortfarande trött.
Men jag kom på att jag va tvungen att åka till Etuna så
jag klev upp och skyndade på syster att fixa sig.

Så åkte vi iväg på en liten syster-dag. Det var mysigt :)

Vi bråkade inte ens, och det händer aldrig. När vi är i stan
brukar vi typ skiljas åt efter en affär, sen mötas upp när
vi är klara. Skönt ;)

Men fick med mig en massa bra saker.
Jacka, skor, byxer, leggins, mössa, vantar, halsduk, smink,
och saaaaaaker. På fyra timmar var vi 2,5 tusen kr fattigare.
Då stannade vi till på donken. Sen handlade lite till.. hahaha!


Men jag är glad, brukar aldrig hitta saker annars. Idag flöt det.



Efter det så kom Mikaela över och kollade på O.C med mig (:
Alltså känns som att jag skulle göra vad som helst för att
få vara där och leva ett sånt liv. It's awesome! (:


Sen vart det våra vanliga natt-samtal på trappen.
Sånt gillas (y) Fattar inte hur vi alltid kan ha nåt att prata om?



Toppen dag iaf! (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0