Viiilken daaag!

Traaalaalaa. Knappt ngra lektioner alls idag, sköönt!
Anders älskade nog mig och Lollo idag. Vi är så söta.
Hade matte, och den här gången orkade jag inte kolla
i facit så sa typ "anders kan du komma hit" ca tusen gånger
under min 25 minuters långa lektion. Sen vart det mer allvar:

Anders: Yami & Lollo, ni kan stanna kvar. *sätter sig mitt emot oss*
Jag: Meeen jag har faktiskt inte gjort nååååt!
Anders: Det är det som är problemet... Ni dök aldrig upp på provet?
Vi: Hm... *skrattanfall*
Anders: Och Lollo, du har IG-varning i matte A. Fixa det, du pluggar matte B nu?

Sen när vi skulle gå hem så kom han i korridoren.

Jag: Treeevlig helg Anders! ;)
Anders: Trevlig helg flickor!
Lollo: Käften. Du gav mig IG.


Så efter skolan drog jag, Lollo och Betty iväg till stan och
fikade, det va länge sen. Fick min efterlängtade kaffe (;

Haha! vi satt där typ en timme och sedan gick vi iväg
för att följa Betty en bit för hon skulle till bussen, och jag
och Lollo skulle kolla på kläder (: Hittade en massa fint!
Men köpte bara 2 saker haha... Måste spara pengar till
några fina kläder inför festen! (a) Osäker på om mina pengar
hinner komma in den dagen. Så för säkerhetsskull!

Jag och Lollo gick väl runt och flumma och jag skulle testa
allt jag såg. Mössor, vantar, fula kläder och jag vet inte vad..

Sen när det blev dags för mig att åka hem så blir jag så stolt
över att jag var i tid till bussen eftersom jag har någon udda
förmåga att missa dom. Så gick jag på och kände mig så
nöjd med min påse som jag fick med mig hem.
Sen skulle jag ta upp mitt head-set ur min väska, meeeeen,
den var inte bredvid mig. Så jag hade 0,2 sekunder på att aningen
bestämma mig för att anklaga någon på bussen eller kuta hem till
Lollo för att kolla. Jag valde att kuta. Men slutade efter typ 2 meter
för att det var för mkt snö. Så ringde Lollo och jooo, jag hade glömt den.
Sååå jag satt och gosade med Puma i typ 2 timmar medans Lollo
myste med något mer mänskligt. Jag satt där i min egna värld och låtsades
att det va mitt första barn. Jag måste ju prata seriööösa saker, vill ju inte
skämma ut Lollo hahahha (;


Men nu är jag iaf hemma och sitter och dricker powerking. Ska svara
på några kommentarer sedan blir det nörda bloglovin och ta igen alla
inlägg jag missat under dagen ;D 137... Wuhu!



Kommentarer
Postat av: Betty

sexy bild haha not. Nej men ni är bra jag tycker om er:)

<3

2010-02-06 @ 23:05:43
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0