Wawa-wiwa.

Igårkväll va super, jag och Mika nördade OC forever
och sedan gick vi iväg till gymmet, men mitt kort funkade
inte? Knaaas! Men som tur var va det ngn neger som kom
och öppnade åt oss. Jag vart förvånad, en ung neger i malm
liksom? Trodde det inte hände så ofta, men det tyckte Mika iaf.
Engelska också.. Vart ännu mer förvånad. Anyway, vi kom in iaf.

Solade och då gymmade Mika under tiden, sen tvärtom :)
Tror aldrig att jag har gått så mycket så fort, men jag tänkte
hela tiden att kan Mika så kan jag. Hon vart stolt över mig :$!


Nu sitter jag i skolan. Hemsk natt för jag har inte sovit någonting.
Får se hur dagen går, förhoppningsvis bra. Men det återstår att se :)

Ska vänta på att Sandoval slutar sin lektion, för han sa att han hade
en bra sak att berätta för mig :o Blir så jävla nyfiken av sånt haha.


Skriver senare. Hoppas ni får en bra dag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0