DETOX!

Förra sommaren fick jag för mig att bli lakto-vegetarian.
Det höll jag på med i 124 dagar har jag för mig.
Sen ändrade jag tillbaka kosten. Men igår så hade jag en
stor diskution med baba då vi först diskuterade päls, sedan
djur, som övergick det att man utnyttjar djuren osv. Det ledde
till att jag kom på varför jag blev vegetarian förut. Nu har jag fått för mig
att jag ångrar att jag slutade, och ska gå tillbaka.

Fast ska göra en rening i kroppen först. En detox. Frukt och grönsaker
under en period och sedan tillägga proteinerna som finns i kött
senare, när kroppen tillslut har blivit "frisk".


Så inge cigg, alkohol, kaffe, kött, sötningsmedel, e-ämnen, varm mat osv.
Allt onyttigt bort bort bort för några veckor nu (:


Sen kommer jag bli lika fresh som föruuuuut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0