Emoperiod.

Eller något i den stilen. Går runt helt död så fort jag kommer
hem från skolan och försover mig varje dag. Knaaas.


Men idag blir det inte så. För vi ska fira Lollo hemma hos henne (:
Ska bli tokmys! Ska ta mkt bilder också (:


Nu har jag estet. Ska smöra lite så att jag får måla lite iställt för annat.
Wöööhööö!

Lite bilder ifrån veckan:

NattaLoo på idrotten (: Vadå IG-varning. Vi är fett aktiva!


Kim, NattaLoo och Madde måålar (:



Sandoval förstörde mina färger och va även min personliga kaffehämtare (:


Pimpade Hampus med mitt leopard diadem. Så söt (':



Kommentarer
Postat av: Nattus

PUUUUUUUUSS!!!! <333333

2010-01-22 @ 13:34:24
Postat av: Lollo

Gud va lyckat allt blev med tanke på den paniken vi hade på torsdagen ^^ <33

2010-01-23 @ 22:17:08
URL: http://louisekoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0