GODMORGON LÖRDAG :)

Detta är ett ilägg jag glömde publisera vid 3-4tiden.


Awiie, färdigfixad nu. Efter 4 timmar.. Hahah!
Tar sån tiiid ibland. That's life. Nu är jag iaf snygg (:


Har även hunnit fixa lite på rummet och gjort
väääärldens godaste frukmix-frukost som jag
delade med mig till min Liia.

Idag så blir det att titta på film med Liia & Mamma.
Sen ska jag slå upp matteboken och plugga som satan.


Det är värkligen inte roligt i skolan nu. Ligger efter som
fan och går även snart ut på praktik. Men nu förtiden
försöker jag verkligen konsentrera mig på lektionerna
och även ta hem och försöka göra nåt. Det kommer lösa
sig om jag lägger ner lite tid på det, och det är inte lång
tid kvar tills sommarlovet börjar, det kommer gå fooort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0