Hur kan du veta att jag är värd allt?

Alltså jag förstår mig inte på mig ibland.

Jag beter mig som nåt jävla monster när
du som minst förtjänar det får ta emot allt.
Som om jag vore fri att rista in vad som helst
på dig. Som om jag hade rätt till att bestämma
hur mycket som du ska orka bära och ta emot.

Det värsta är att jag vet hur mycket jag vill det här.
Men att jag ändå inte verkar kunna hantera mig själv.
Och jag vet inte hur långt jag ska behöva gå för att
få mig själv att inse att jag verkligen har gått för långt?
Jag är så jävla inne i det här att inga gränser finns markerade,
Bra som dåliga. Alla känslorna har kontrollen. Bra som dåliga.



"Jag skulle ge dej allting du pekade på,
men bara när du inte hör vågar jag säga så.
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.
Jag kan inte ens stå om du inte ser på.
Och färglös som en tår blir jag, utan dina andetag."

"Det bara är så."




Kommentarer
Postat av: Deno

Jag minns första gången vi kysste varann

D va första gången ja höll din hand, ville aldrig släppa varann

Minns den dära dagen, ber nån snälla ta mig tillbaka till den

Du är det vackraste gud har skapat, ingen tvekan om det...

Låt mej vara din prins baby jag kmr ta min chans

ge mig din hand så ska jag lova dig ATT JAG GER DIG ALLT!

Och jag kan svära på familjen

ditt leende är vackrare än alla stjärnor på himlen..

Mitt hjärta smälter när du ler mot mitt håll,

Du är det finaste jag sett men det vet du väl om..

Och dina ögon är som diamanter,

Jag, har aldrig sett någon kvinna lika vacker..

För mig är du ALLT och lite mer

Yami, jag menar varje ord som jag skrivit ner...

2010-01-13 @ 23:17:23
URL: http://cwalk.blogg.se/
Postat av: mikaela

ni är ju helt underbart söta. Jag ska skapa en film om er! (: <3

2010-01-14 @ 08:06:49
Postat av: Louise

Det som spelar roll är vad han tkr gumman <3

2010-01-14 @ 13:21:00
URL: http://louisekoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0