Myskväll :*

LAlllaaaaa jag har inte hunnit med mycket alls idag :)

Tog en lång promenad med Chico och sedan la jag mig i mitt
badkar i en timme, alltså jag badade med vatten, inte bara låg där.

Sedan har jag bara suttit vid datorn. Ska titta på andra avenyn alldeles
strax men först ska jag fixa toast och the till moi (:
Men så jävla svårt att slita sig ens en sekund ifrån msn eller smsen :) ♥
Så det lär väl dröja ett tag till (:


Olliver ringde mig vid 9, trodde han hade dissat mig under kvällen så
va väl lite halvemo, sen när han ringde så sa han bara kom ut, jag bah
neeeeeej, sen han drog det perfekta draget direkt och sa men jag har en
överraskning till dig så jag hoppa upp ur soffan direkt och gick ut.
Så tog vi en promenad innan han skulle iväg till Mellösa för att festa (:

Känns verkligen tomt när både MIKAELA och HAN är borta.. :o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0